Daagen

Godkväll sötisar, 
 
jag åkte hem från Tua vid tre. Och var i stallet vid fyra.
Joggade bara av henne lite lätt i mangen. Hade tänkt och rida ute i paddocken, skit samma som det är mörkt tänkte jag. Och när jag kommer ut dit och ska rida, så ser jag att hela paddocken simmar i vatten. Så då bestämde mig för och rida inne istället.
Hon gick jättefint! Så nöjd med ponnyn! Hon gick i en fin form, och fick riktigt fina bakben då och då. Blev inget hårt pass idag, eftersom det var tävling igår. Joggade bara ur mjölksyran lite ;) 
Efter att jag hade ridit fick jag en lysande idée. Att varför inte sätta på henne sina backontrack när jag mockade och fixade höpåsar. För när man har köpt ett par backontrack som kostar 1000 så kanske det är bäst och använda dem, dessutom så kostar endast 2 st par 1000 kr. Om man skulle vilja ha fyra, så skulle det kostat 2000. 
Och då kände jag att då kanske det är bäst och använda dem istället för att de ska ligga och skräpa i skåpet. 
Så hon hade i alla fall på sig dem i någon timme eller så. 
 
Och nu sitter jag här i min säng och äter toast. Har precis suttit in Axelinas nya header till hennes blogg. Den är riktigt snygg! Och hon har gjort den alldeles själv, de ni! Gå in och kolla vettja! http://axelinaackie.blogg.se 
Själv så suger jag på och göra headers, det ända jag kan är och sätta i den i kodmallarna/stilmallarna. Hm.... 
/Tilda

Alice skriver:

Jättefin häst på bilden! Var gärna med på min Veckans blogg. Då blir jag jätteglad:)
Kram

Wilma skriver:

En bra sida att använda för headers är picmonkey.com .
Jättelätt att använda och resultatet blir bra :)

Kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...