Bästa känslan

Statistiken ligger på topp och jag är bara allmänt glad.
Har precis facetimat med Tua. Blev i 1 timma och 10 minuter denna gången.

Imorgon är det en ny dag, nämligen Torsdag. Slutar vid två och börjar halv tio.
Ska till stallet och hoppa över lite bommar. Yeeey!
Kan kanske filma? Fast i och för sig, då måste jag ha med mig hela iPaden.
Vi får väl se om det blir av eller ej!

Nu ska jag inte sitta här och babbla om tråkiga saker. Som är helt ointressant.
Kommer troligtvis komma upp lite tanke/åsikter inlägg framåt helgen. Vem vet, det kanske redan kommer komma ut imorgon? :)
Sov så gott hörrni!


Moa skriver:

Snälla försök och hinna med och filma!

Tilda skriver:

Superfinblogg!
Och du gör så intressanta inlägg. Fortsätt så! Håller med hon ovanför mig upp till 100%
Du har verkligen utvecklats i din bloggning! :)
Kram Tilda!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...