Åsikter om facebook

Som rubriken lyder så handlar detta om facebook. 
Och jag är så sjukt irriterad på folk som lägger ut "like if you love your mom" eller " like if you love your family" 

Självklart så älskar jag min mamma och min familj, det är bara det att måste man gilla en bild på facebook för och kunna bevisa det? Förstår ni hur jag menar?
Varför ens lägga ut något sånt, är det för och få mycket likes eller? För det är väl klart att alla älskar sin mamma. Och det som är extra irriterande är att det står ju "gilla om du älskar din mamma" men det brukar ju oftast stå att "om du inte gör det, ignorera" 
Bara för att jag inte vill gilla den bilden så betyder det inte att jag inte gillar min mamma. Jag ignorerar för att jag tycker det är "töntigt" att gilla bilden. Och då betyder det ju inte att jag inte gillar min mamma. Blir så sjukt irriterad!
Någon som håller med mig? /Tilda 

Tua skriver:

Jaa!!

Axelina skriver:

Jag håller verkligen med! Men mest hatar jag typ när det står: gilla om du älskar din mamma, annars kommer hon dö inatt. Hur 17 skulle hon kunna dö om man inte gillar en bild?
Hatar sånna bilder!! ;-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...