201112

Godnatt alla kära,

imorgon är det Onsdag. Jag döör, I promise.
Går i skolan till hela 16.00.
Det enda roliga på Onsdagar är stallet. Kommer gå runt hela dagen och längta efter min kära ponny.
Har förresten gjort klart alla läxor som är denna veckan. Och ligger just nu i sängen och ska precis sova. Börjar inte förrän 09.20 imorgon, vilket är väldigt chill!
Men vi hörs mer imorgon! Kommer komma ett tidsintällt inlägg på morgonen imorgon, det innebär att jag inte skriver det direkt. Utan jag skriver det nu och så läggs det ut imorgon på morgonen, MAMMA! ;)


Cavallii skriver:

Jätte fin blogg! :)
Var gärna med i och tävla om veckans blogg här, http://cavallii.blogg.se/2012/november/vill-du-bli-veckans-blogg-gor-da-sahar.html :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...