1 November (!!!)

Idag är det 1 November. Allts bara en månad kvar till december. Usch jag ryser, tål in när det är så kallt ute.....
Men det är i alla fall 53 dagar kvar till min födelsedag. Även 53 dagar kvar till Julafton!
Det är faktiskt väldigt många som inte tror mig när jag säger att mitt riktiga namn är Matilda och att jag fyller år på Julafton.... XD
Men jag lovar, jag talar sanning :)

Träningen för Lena igår gick super. Berättar mer om den i nästa inlägg. Gjorde inget inlägg igår när jag kom hem från träningen. Eftersom vi kom hem vid 11, och vid 11 så gjorde jag mig två toast och oboy. Och det tog en kvart. Och så duschade jag. Och då var klockan strax efter halv tolv. Och jag var jättetrött. Så jag borstade tänderna och gick och la mig. Orkade alltså inte göra ett inlägg.
Del 3 av frågestunden håller på och laddas upp nu. Den är lite seg.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...