Vad jag gjorde; Torsdag till Lördag :)

Tidigt på Torsdagen vid 10 åkte vi upp till Stockholm. Kom dit vid halv fyra, och då åkte vi direkt till min storesyrra, hennes kille och deras lilla bebis Hugo som hade 1 års kalas. Så då firade vi det. På kvällen åkte vi till några kompisar. Mollie var sjuk (min bästis kan man säga) så hon var inte där utan hon var hos sin pappa. Så fick inte träffa henne, det var synd. Men då åt vi middag där sen gick vi och la oss. På Fredagen åt vi frukost och åkte och tittade på deras stall, där de ska ställa sin ponny som de ska köpa. Sen åkte vi till min storesyrra igen. Och var där i en timma och bara pratade och lekte med lilla Hugo. Jag är ju moster till Hugo, om ingen fattat det ;)))
Sen åkte vi till våra kompisar igen, åt lite mat och sen gick och la oss. På Lödag morgon åt vi frukost hos dem, sedan åkte vi därifrån vid 12 kanske. Då åkte vi till min storesyrra igen. Och vi gick först lite på stan och handlade kläder till Hugo. Sedan spelade vi mini golf, as kul! Kom näst sist.... Men så är det när man spelar mot vuxna ;)) Efter minigolfen åt vi på Mc'Donalds, sedan åkte vi hem igen. Så har haft fullt upp! Jag berättade bara lite kort nu, gjorde ju mycket mer saker också.
Har vart i stallet idag också. Mer om det kommer lite senare.


Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Haha, minigolf är jättekul ju! :'D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...