Temple Mashallah; Söndag 20 maj

Skritta, trava och galopperade ut idag. Hon har gått alldeles för mycket dressyr, MÅSTE verkligen rida ut mer! Ska försöka rida ut varje dag denna veckan, förutom på Fredag. För på Fredag ska jag rida privatlektion för en som heter Marie i stallet, dressyr blir det. Hoppas det går bra!
Men över till vad jag gjorde idag ;
Skrittade först ut i 10 minuter med Hanna, Nathalie och en ridskoletjej (Vet inte vad hon heter, Vickan tror jag??)
De skulle bara skritta ut en sväng och sedan rida i paddocken. Men jag ville hopp över paddocken idag. Så efter jag skrittat ut i 10 minuter fortsatte jag och skritta ut på terrängrundan. Galopperade upp för lite backar och så. Byggde upp konditionen, var ute i en halvtimma ungefär. Så sammanlagt red jag ju i 40 minuter. Shelly var pigg och framåt, HÄRLIGT!
Så blev ett slappt ridpass idag ;) För det var nämligen 25 PLUSgrader i stallet också. Och 22 plusgrader i SKUGGAN! Jag fattar det inte! Tänk att det blev varmt så fort ❤❤❤ Imon är det skola, lika varmt då med. På eftermiddagen sl det bli 25 grader!
Riktigt skönt!
Men ska sova nu.
Här kommer lite bilder som jag tog på Shelly idag.

 

 

 

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...