Resultat från tävlingen ❤

Jag är SUPERnöjd med henne.
Jag kom delad 4:e plats med Nathalie och Sebbe. Rev sista hindret i grundomgånhen, väldigt onödigt! Skulle precis hoppa omhoppningen men så blev de ju inte.
Men,men... Är ändå jättenöjd!
Och det var faktiskt en svår bana! För det var bara två stycken som blev felfria av 8 st! Men Felicia med Mac Spot vann!
Stort grattis Felicia! Du var jätteduktig ❤
Men Mac Spot är ju en väldigt fin ponny Felicia sitter på.
Ska inte säga vilka klasser Shelly bara gått, för de ska jag ju säga på Måndag. För på Måndag avslutas ju frågestunden. Typ 30 kommentarer så kommer bli låååångt videoinlägg ;))))
Men nu ska jag äta lite marängsviss, och ladda inför Göteborgsvarvet imon!
Önska mig lycka till! ❤❤❤❤❤ 😄

Godnatt ❤


Nora skriver:

lycka till! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...