Resultat från Bohuscupen!

•Framridningen: Hon kändes jättefin, det var väldigt varmt och jag hade kavaj så höll på och dö. Men hon lyssnade på min skänkel.

•Framhoppningen: Hon var bäst i framhoppningen! Pigg och framåt kom as bra på hindrerna, så framridningen var verkligen lyckad!

•Själva tävlingen då: Hon kändes jättefin! Hoppade av perfekt. Lite stark men det gick bra! Hade korsgalopp 1 gång, så det var lite surt. Men annars bytte hon jättebra.
Kommer lägga ut bilder imorgon kanske.
Jag kom på delad 2:a plats individuellt! Är jätte glad för det!
Och själva laget kom 3:a! :D Innan låg vi typ sist. Men nu blev vi 3:a och ska till final! Jag fick poängen 58.5 ❤ Det gick jättebra för mina lagkamrater också! :D

 


Nora Bertilsson skriver:

åh så kul! Grattis Tildis! :D <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...