Bilder från idag ❤

Lovisa red ut på Shelly idag i 50 minuter och jag hängde med (JAG GICK MED!)
Hon galopperade också upp för branta backar, och travade. Så jag var ganska trött när vi kom tillbaka till stallet.... 😄
Men Lovisa och Shelly badade lite också. Shelly ÄLSKAR och bada. Så när hon såg vattnet gick hon först i och drack.  Sen gick hon längre och längre ut tills Lovisa fick vända på henne. Så hon plaskade runt där och var jättenöjd! 😊 👍

Finaste Shellan! ❤ Tog lite bilder också 😉

Shelly solar! XD

 

 


Ryttareinnan :D skriver:

Hej Tilda!

Jag undrar om du kan lägga ut film/eller bilder på vad Shelly äter. Även skriva/berätta vad hon äter och får.

Skickade detta på ett mail till dig för två dagar sen. Vet inte om du såg det så skrev det här också.:)

Men hoppas du kan det! Vill värkligen veta det.

Sara skriver:

Är det på ranchens ? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...