Avslöjar nuu! :D

Jo, det som jag, Lovisa och min pappa har gjort nu på kvällen: Vi har gjort ett godis test :D Svårt och förklara såhär men jag och Lovisa hade en halsduk över ögonen. Och så gav pappa oss en godis. Och vi visste ju inte var det var för godis. Så först fick vi känna på den och sätta betyg 0-10 hur den kändes liksom xD
Sen fick vi lukta på den, och samma där sätta betyg 0-10 på hur den luktade. Och sist smaka på den och sätta betyg 0-10 , hur god den är alltså. Sen så sätter vi ihop poängen. Och de 8 bästa gick till semifinal. Sedan gjorde vi det igen så 1:a kom (alltså den som var godast) Center! Mums!
2:a Daim
3:a Extra Tuggummin
4:a Mjölkchoklad
5:a ColaFlaska
6:a Fox Citron
7:a Körsbärsgodis
8:a Ferrari bil

Inte precis den ordningen jag ville.......
Men, men.... XD

Just nu sitter jag och tittar på Robins, kul! :D



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...