8 saker jag stör mig på


  • Tjejer som inte kan hitta sin egna stil utan väljer och härma andra - Så sjukt jobbigt! Alla har sin egna stil och den ska man ha!
  • Folk som blir sura över att man råkat köpa samma tröja som den - Också sjukt störande! Jag kanske hittar en tröja i en affär och köper den. Och så har jag den nästa dag i skolan, och så kommer en tjej fram och frågar varför jag köpt samma tröja som henne osv.... (Detta har inte hänt mig, tog bara ett exempel) Men så blir de skit sura på en för att man tyckte den tröjan var snygg och ville ha den.
  • Folk som knäcker fingrarna/händerna - Usch! Hatar när någon gör det! xD Det låter så äckligt!
  • Folk som skriver på facebook "Du som är taggad beskriv mig med 3 ord" eller "Gilla min profilbild så betygsätter jag ditt utseende" osv - Förlåt till er som gör det! Okej att man vill ha många likes men vad är meningen med det? Nä, sånt stör jag mig på! Än en gång, sorry till dig som gör det, och sluta med det tack!
  • Folk som rider utan hjälm! - Visst att man rider utan väst, men det är inte heller bra. Men det är okej ;) Men folk som rider utan hjälm! Jag fattar det inte! 1. Du är inte cool 2. Det ser inte ut som om du rider "proffsigare" Det ser bara töntigt ut, hjälmar tillverkas för och användas! Och det är dåligt och rida utan hjälm, för man ska alltid tänka på säkerheten! För tänk när olyckan väl är framme och din häst blir rädd för någonting och du ramlar av. Om du har hjälm klarar du dig, blir bara lite sandig. Om du inte har hjälm kan du i värsta fall hamna i rullstol, eller få hjärnskakning. Så ANVÄND HJÄLM!
  • Folk som kommenterar onödiga och elaka kommentarer - Skaffa er ett liv säger jag bara! Så himla omoget och skriva en elak kommentar på någons blogg. Skulle aldrig dröma om och göra det!
  • Folk som klagar över sitt utseende - Som typ "gud vad tjock jag är" eller "jag är så ful" Många av de som säger så vill bara att alla ska säga" Nej du är inte tjock, eller du är jättefin!" De vill bara ha uppmärksamhet, eller hur man nu ska förklara det. Man ska vara nöjd med sig själv! Inte självisk men endå nöjd. Så istället för och tänka på exempel att man är tjock, tänk på något positivt. Man kanske har fina ögon, eller fin mun eller inte vet ja. Men tänk på något positivt på eran kropp! ;D
  • Folk som röker/snusar - Så himla onödigt! Kostar mycket pengar också! Gör något annat kul för de pengarna än och röka/snusa upp dem! Så ni som röker/snusar SLLLLUUUUTA MED DET!



Nora skriver:

håller med!

Sanna! skriver:

Jätte fin blogg! :D

Elin skriver:

Fin blogg!:D

hanna ♡ skriver:

allt härligt med dig idag? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...