Temple Mashallah;Onsdag 13 Juni

Hoppade lite idag.
I början: När jag tog tyglarna var hon jätte seg, men hon tuggade på bettet. och det är ett bra tecken ;)
Flyttade henne åt sidan och så.
Själva hoppningen: Orkade inte riktigt få ihop henne idag innan hindrerna, så hon hoppade av lite för tidigt på en del hinder. Men det gick bra. Hon var jätte pigg när jag hoppade! Och jätte stark....
Efter jag hoppat: Var hon som en gud ! Gud vad fin hon var! Lösgjord, flyttbar, pigg & framåt, sammarbetsvillig(Fast det är hon alltid XD) Vad kan man mer begära av henne! Hon var i alla fall jätte fin på slutet, gick i låg form fast ändå inte. Shelly går väldigt högt med nacken, och det är ju bra. Hon sänker sig inte för de ser fult ut (tycker jag!) . Utan när hon går i form går hon högt. Okej sluta skryta nu Tilda..... Nä, gör faktiskt inte det. Jag skriver det för min egna skull. Så jag kan gå in och se några månader framöver hur hon gick just denna dagen.
Så hon var jätte fin idag som sagt! ♥♥♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...