Temple Mashallah;Måndag 11 Juni

Skrittade först ut en sväng med Felicia.
Sedan galopperade jag av henne i paddocken. Hon var jätte pigg! Och jätte stark! Så jag satt där med hängande i tyglarna ;) Nä skojja bara. Men hon var riktigt stark, kanske dax och byta till pessoa igen. Fattar inte varför alla tycker så dåligt om det. Shelly behöver det? Varför behöver alla lägga sig i vad jag rider på för bett. Alla blir så jeeeekla hysteriska när jag säger att jag rider på pessoa. Asså bry er inte om vad jag rider på! Och det är klart att man ska vara försiktigt när man rider på ett lite skarpare bett. Och det är klart att jag tänker på. Är hur mjuk som helst i handen.
Jaja, men hon var i alla fall jätte pigg. Lät henne springa på, kul att hon hade så mycket energi. Så jobbade inte med och få ihop henne idag, så det såg nog rätt roligt ut när jag red ;))



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...