Tävlingar framöver ❤

Nästa helg på Lördag kommer redan en ny tävling. (Det var därför jag inte vara med idag också, spara henne till på Lördag istället)
Men på Lördag sp ska jag till Himledalens Ridklubb. Det är stilhoppning, kommer bli jätte kul! Felicia med Spotty ska också dit. Men då ska jag hoppa en lokal, tror jag xD

Sedan så kommer det en till tävling.
Den 30 Juni tror jag det var (Hehe, bra koll!) Och det är på Göteborg Hästsportklubb. Ska hoppa lokal då (får se)

Sedan så kommer det en till den 29 Juli på Föreningen Fjärås Hoppryttare. Då ska jag hoppa L:B, alltså 100 cm.

Sen så vet jag inga mer. Men mamma snackade om några fler. Får fråga henne imon :))


Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Vi ska också till Fjärås! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...