Mysig uteritt ♥

Idag följde ju min kompis Dina med till stallet. 
Hon fick ta Shelly så tog jag Annie´s pansionerade 26 åring TinTin. Måste bara säga detta, HAN VAR JÄTTE LITEN! 
Men i alla fall. Vi red i alla fall ut. Galopperade upp för lite backar och så. TinTin var jätterolig och rida ut på! Han var jätte pigg och framåt, Sheööy & Dina hamnade på efterskälken(staving) några gånger ;) 
För som vanligt lunkade Shelly på i sitt gamla lugna vanliga tempo, medans TinTin rände iväg. Jag tyckte han var jätte rolig och rida ut på. Ska låna honom mycket framöver ;) 
Men han är riktigt envis, men jag fick som jag ville för jag är mycket envisar än honom. Om jag ville svänga åt ett hål och han ville fortsätta framåt bara tryckte han på och försökte komma framåt. Men då "tryckte" jag tillbaka honom. Jag lovar, jag ger aldrig upp. När jag har bestämt mig för att gå åt ett håll så går jag dit, så han far fasen lyssna tänkte jag när han inte ville gå. Och så ville jag inte låta han vinna heller, utan vi vänder när jag vill det lille TinTin! ♥ 
Bara man vill så går det. 
Men jag tycker han var jätte rolig och rida ut på, mycket mer action än Shelly! xD 
Hmm, undra om jag inte ska låna honom en gång till denna veckan och rida ut med min mamma. Att min mamma tar Shelly och jag TinTin. 
Men slut skrivet nu för min del. Godnatt om jag inte gör ett till inlägg lite senare. Hade tänkt och gå och lägga mig i tid idag, inte lägga mig 02.00 som jag gjorde igår ;) ♥
TinTin! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...