My english is VERY GOOD1

Hello everybody! Hope you’re have a great day? Good thing!
Wonder if there is anyone who is speaking English that reads my blog ... Very sorry for him/she when I write in Swedish. But now is you probably happy when I write in English. Sucks actually in English, but I can adequately for write and talk.
Must train up my English and Spanish now to Mallorca! It is just 8 days left!
I'm dying! 


 

In swedish ↓


 

Hallå allihopa! Haft en bra dag? Tur det!
Undrar om det är någon som är engelsk som läser mig blogg... Tycker väldigt synd om den då när jag bara skriver på svenska. Men nu blir den nog glad när jag skriver på engelska. Suger egentligen på engelska, men jag kan tillräckligt för och skriva/prata.
Måste öva upp engelskan och spanskan nu inför Mallorca! Det är bara 8 dagar kvar!
Jag dör!


 

Har säkert stavat fel men shhhhiiiieeet thee saaame ♥ (HAaha Tua)


Tua skriver:

Haha! Shiit tha saaaame! <3

katline skriver:

Yes!! Im speaking English :D

Lovisa skriver:

Är också asdålig på engelska men jag har ju precis gått ut 3:an.....



Ps. Det var jag som var katline, men tyvärr så visste jag inte hur man stavade till tack!

Lovisa skriver:

Ds.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...