Mallorca ♥

Om 9 dagar ska jag åka till Mallorca på semester i 10 dagar. Så det kommer inte vara så jätte mycket inlägg, men kommer fixa lite tidsinställda. Så ni får inte glömma bort och titta bloggen då. Men jag skriver ju såklart dagen innan jag ska åka. 
Men tänk! Om 9 dagar logger jag vid en stooor pool och badar.
Vi har nämligen hyrt ett eget hus där, vi ska semestra med pappas bror och hans fru. Det kommer bli jätte kul!
Så vi kommer ha ett eget stort hus med 2 våningar och en egen pool! Kan se om jag får ta i lite bilder så kan ni får se det. Men bara kanske, om jag hittar några.
Så på de 10 dagarna kommer ni inte nå mig i hemmet, eller klart det kommer vara någon hemma hos mig! Min moster och hennes man + deras lilla bebis ska få ta över vårat hus de 10 dagarna som vi är borta ;)
De ska sova över och allt, precis som om de vore deras hus fast endå inte.
Så jag håller redan på och göra en packlista och tänker ut vilka kläder jag ska ha med.
Men kommer ta med mig min mobil dit och ta maaaassor av bilder som ni kommer och få se när jag kommer hem.
LÄÄÄNGTAR!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...