Lite kläder som jag vill ha/ska köpa ❤

Alla är från GinaTricot :S
Min nya favorit affär vett ni ;)
(Eller har vart ganska länge men aa, skit samma )
Många va?
Varför jag jag skrivit i rubriken "vill ha/ska köpa" är för att jag vill ha ALLA kläder. Men man kanske inte har råd och köpa alla liksom. För det skulle typ gått på några tusen.....
Men några saker ska jag i alla fall köpa (eller många)
GinaTricot har så himla söta kläder så jag döööör ❤

 

 

 

 


Anonym skriver:

Vet du någon som söker en eller 2. Medryttare här i närheten??

Tacksam för svar ;)

Elin skriver:

Hehe de om medryttare va av migxD haha glömde skriva de;)

Elin skriver:

Sv; aa ja kollar på hastnet typ varje dag haha ;)

Men vad ska man göra om man hyr på ranchen eller vad du så

Aha okej , ja önskade ingen eftersom ja alldrig varit där innan ;D

Men vad ska man göra om man hyr på ranchen eller e medryttare vad finns de o välja mellan?:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...