Godnatt ❤

Haft fullt upp, min lillesysyster har haft ett jätte stort kalas. Och jag var såklart tvungen och vara med i den där 5-kampen osv.
Över till Shelly:
Skrittade ut med Felicia & Spotty. Kändes som om jag babblade på hela tiden xD Vi travade upp för en backe också. Hon kändes pigg och framåt ❤
Sedan när jag tvättade hennes sår hade hon inte ens ont i det. Jag kunde liksom pilla på det och ta på judopax och Hellojsan och hon reagerade inte. Men detta är typiskt Shelly, att hon är så snäll! När hon har ett sår och det gör jätte ont i det så låter hon en endå "pilla" på det. Eller tvätta rent det. Hon lyfter bara upp benet lite, ALDRIG att hon skulle sparka mot en. Inte ens bita en! En annan häst skulle ju fått panik om de hade ett sår och man hade absolut inte fått peta på det eller tvätta det.
Shelly är nog världens snällaste häst! För er som har träffat/sett henne så vet ni. Man kan till och med se det på hennes ögon. Hon har liksom snälla "ko" ögon xD
Nä, nu ska jag lägga mig. Efter 4 timmars barnkalas. Imon ska jag först till stallet och sedan vid halv fem (eller halv sex kommer inte ihåg) så ska jag och Emilia gå till Camille. Hon har nyss fyllt år och ska ha en liten fest ❤ Vi ska först bada sedan ska vi mysa och titta på en bra film. Kommer inte bli bra uppdatering imon. Eftersom jag har fullt upp.
Nä långt inlägg det blev och det är = jobbigt för er och läsa.
Men Godnatt ❤❤❤



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...