Första segern med Shelly !

Det gick jätte bra på Himledalen idag! Jag vann faktiskt, haha tro det eller ej men det gjorde jag! :D
Nä men det var ju stilhoppning. Och egentligen hade inte jag högst poäng men, nu ska jag förklara allt detta.
Rätt kul faktiskt!
Det var 13 stycken i min klass, om man räknar med mig. Och ALLA red eller vägrade på ett/flera hinder! Alla förutom jag. Så då kom ju jag 1:a. Om inte alla hade rivit eller vägrat hade jag nog inte blivit placerad xD
Så det var lite häftigt faktiskt.
Så ja, då fick jag ju massor av priser. Kan ta en bild på dem lite senare, och lägga upp dem.
Lite senare komme ett till inlägg. Då berättar jag en mycket rolig sak! :D
Ha det så bra så länge :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...