Fattar inte!

Fattar verkligen inte vad alla har för problem med blogg.se
Jag tycker blogg.se appen och hemsidan är jättebra! De är en snygg hemsida liksom. Tycker inte wordpress (förlåt Hanna & Tua, men det är vad jag tycker ;) För det första, allt står på engelska, om man typ ska skriva en kommentar. Inte för att jag inte kan engelska men endå. Jag tycker det är jobbigt. Och så tycker jag inte wordpress är snygg. Samma med bloggplatsen.se Den är inte heller snygg! 
Min favorit är blogg.se, tror jag skulle gilla devote också. Gillar inte nattstad.se direkt, gillar inte att man tar betalt per visning. Visst för de lite större bloggarna så är det väll najs, men jag satsar inte pengar på min blogg och kommer aldrig och göra. Skriver bara för att det är kul. Och om jag har mellan 60-70 läsare per dag så bryr jag mig faktiskt inte om att ta betalt. 
Men, blogg.se appen funkar jättebra! Har aldrig krånglat för mig i alla fall! Och den nya hemsidan för blogg.se är också bra. Bra att man kan göra snabb-inlägg. Och det är jätte lätt och ladda upp bilder och så. 

Tack o hej för mig! ♥

Tua skriver:

De står inte bara på Engelska. Man kan ju ändra till Svenska fattar du väl ;) <3 :*


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...