Dina ♥

Imon ska min kompis Dina följa med mig till stallet. Jag ska låna TinTin och hon ska ta Shelly. Så hade jag tänkt att vi kunde rida ut en sväng. För det skulle nämligen bli finare väder imon! Härligt! 
Inte så kul och ha sommarlov i detta vädret! Det tycker i alla fall jag. 
Men vad gör ni på dagarna nu då när ni har sommarlov? 
Gör i som mig? Tillbringar hela dagen i stallet, är där i 6-7 timmar ungefär. Jag tycker det är helt normalt. Men får väl ta och ringa upp lite kömpisar, kan ju inte tillbringa hela sommarlovet i stallet varje dag. Klart man måste vara med kompisar! 
Men ska sova nu, eller ska egentligen inte sova. Ska faktiskt gå ner och göra mig lite popcorn och titta på en film som jag hyrde idag. Men godnatt för er som ska sova ♥ 
Skriver mer imorgon! 
Min söta katt! Ni kanske tycker hon ser konstig ut, eftersom hon har lite "platt" huvud. Men jag tycker hon är VÄRLDENS GULLIGASTE KATT! 
Enjoy! 

Lovisa skriver:

Vilken film??!

Lovisa skriver:

HÅLLER VERKLIGEN MED!!! HON ÄR DEN SÖTASTE KATT I HEEEELLAAA UNIVERSUM<3<3<3<3

Men jag måste verkligen säga att det varit totalt USEL bloggning på din och Mollies blogg!! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...