Vilken dag ♥

Japp, vart en lång dag idag. 
Först vaknade jag vid 09.00 sedan åt jag frukost vid 10.00 
Sen vid 11 åkte jag och min mamma och lämnade några filmer som vi hyrt. Sen åkte vi till HÖÖKS och tittade lite och sedan gick vi in och köpte en grej på Ica Maxi. Sen blev vi så hungriga, så då åt vi på McDonalds. 
Efter McDonalds gick vi in på Rusta och köpte bland annat en matta m.m 
Efter Rusta gick vi in på Kapphal och Lindex. Tittade på lite kläder och så. Hittade inget fint. Eller jo förresten köpte en väska. Vöäldigt snygg om jag får säga det själv ♥ 
Efter det åkte vi enda till distriktveterinären i Kungsbacka och köpte en slags "medicin" till Shelly. För hon har nämligen blivit väldigt svullen i benen av gräset, och då köpte vi något som hette Pro Paste, de gör så hon vänjer sig bättre vid gräset, någonting sånt har inte riktigt koll. Det var inte medicin utan något som hjälpte henne och vänja sig vid gräset. 
Sedan efter det åkte jag & mamma och köpte glass och åkte till stallet efter det. Red ut med Tua idag. Berättar mer i nästa inlägg :)) 

TuaW skriver:

Snygg väska!! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...