Temple Mashallah;7 Juli

Så snäll som jag är så fick min lillesyrra Lovisa rida & hoppa Shelly idag. Det gick jätte bra för henne, hon hoppade 75 cm! :) 
Det är ju lite svårt för henne som är 10 år och redan rider D-ponny. För först så hade hon ju en liten B-ponny på 124 cm, och plötsligt så fick hon rida en stor D-ponny på 144 cm. Liiite skillnad! Så det är inte så jätte lätt för henne. 
Tog massor av bilder på hon och Shelly som jag kommer lägga upp lite senare. 
 
Över till mig: Shelly kändes ändå pigg, men det var nog bara för att det var hoppning. Eftersom Lovisa red ganska länge så satt jag bara upp och kände lite på henne. Slutade med att  jag hoppade ett 1m hinder 3 gånger.  Hon kändes fin då med.
Tyvärr har Lovisa inte lika stort foto 
intresse som mig, så det blev bara några bilder på mig ;) 
 
Men i alla fall ENJOY! ♥
 
 
Shelly som flyger över 1 m hinder, och då menar jag verkligen flyyyger ;) ↑ ↓
 
Mobba inte bilderna tack så är ni snälla! 
 
 
 

Elsa skriver:

Tycker det va fina bilder, den sista var ju mitt i språnget!:)

Nora Bertilsson skriver:

ni är så fina! <3

teamgrys skriver:

Hej! Kika gärna in på våran blogg och delta i veckans blogg!:D
//Teamgrys

Olivia skriver:

sv. Haha, ja vi har så på min ridskola, att när man ramlar av så får man bjuda på tårta ;)) <3

Jätte fin blogg! :)
Länkbyte? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...