Ni ska bara veta ♥

Vet ni hur gått jordgubbar med mjök är!? 
Har ätit jordgubbar med mjölk till frukost nu 5 dagar i rad. Så himla gott! 
 
 

Jennifer skriver:

Svar: Tack så jätte mycket!! :))
Jo man ser ganska mycket skillnad, och sen så släpper spännerna på de falska från hööks Tyvärr :/

Superfin häst du har!:))

Gabriella skriver:

åååh... vad sugen jag blev på det nu :(
tvääääääärgott ju!

Evelina skriver:

Måste säga att detta var en riktigt fin blogg! ;)

Frida skriver:

Finblogg:) Bloglovinbyte?

Gabriella skriver:

Sv: Va!? Kan man?:o
Fan va bra! :D Det måste jag komma på..;)

Axelina skriver:

Bara för att du skrev så, så provade jag det, men mina jordgubbar var ruttna och mjölken smakade kylskåp. =inte gott! HAHAHAHA!! ;-) ;-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...