Min & Shelly's utveckling

Den här utvecklingen har jag och min ponny gjort på 9 månader, vad tycker ni? Tänker mest på min hand, sits osv.

För 9 månader sedan, clear round 60 cm 
Nu ↓
Kommentera gärna vad just NI tycker? Ni kanske inte tycker det är någon skillnad eller? 
 

TuaW skriver:

De ser jättefint ut! Haha, va de för att vi pratade om de när vi red ut? Hahah, ni e så duktiga <3

hanna skriver:

tycker ni har utvecklats enormt på denna lilla tid. :) tänk då hur grymma ni blir sen? ;) Shelly är ju ingen glinda mer ponny direkt, hon är ganska stor och behöver tryck och ben. (om jag fattat henne rätt) och hon gör inget gratis. Men jag tycker ni är jätte duktiga!! :) <3

Anonym skriver:

Det är jätte stor skillnad! Vad duktig du är!

Tindra skriver:

Jag tycker det är skillnad! Mycket, mer skillnad. Både du och hästen har blivit proffsigare. Plus att du följer med i själva språnget du är jättedultig som ens klarar av en sån stor häst. Menar inte att du är liten så, men du är ju liten på henne. Det har du ju skrivit själv. Och då är du jätte duktig som klarar av henne, att ens styra mor hindret är ju stort. Att få med henne i språnget och ha massor av ben om.
Respekt till dig! :)

Svar: Å tack vad gullig du är! :D
Tilda

Tindra skriver:

Älskar din blogg! Du vågar verkligen skriva vad du tycker, det är de som är så bra med dig.

Tindra skriver:

Oj glömde skriva min blogg!

Tindra skriver:

Men varför funkar det inte och skriva in sin blogg???

Tindra skriver:

Ååh! Hoppas du vet vad min blogg heter. Kan skicka på mail. Vi kanske kan följa varandra via bloglovin? :)

Svar: Självklart! :)
Tilda

Hanna skriver:

Ja, precis. Shelly är ju en ponny i en hästkropp kan man säga. ;)

Manne är ju också världens snällaste och vill aldrig göra fel. Men man behöver ben på honom också, i för sig inte järtte mycket men ändå lite gran, och även ett fast tag i tyglarna. :) Men ibland blir det lite fel och då stannar han, vilket du fått se live några gånger. ;) haha, men det går bättre och bättre nu. Så om några månader sitter det nog. :D

emelie skriver:

Det är ju ganska svårt att se skillnad på en hoppbild, Lägg upp ett kollage med lite blandat markarbete och hopp=)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...