Månadspeng :)

Är det någon av er som får månadspeng/vecko peng? Hur mycket får ni i såfall? För jag får 200 i månadspeng. Om ni inte får det, varför får ni inte det? XD Vilket tycker ni är bäst och få, månadspeng eller veckopeng? Tacksam för svar :) Så många son läser min blogg kan väl i alla fall en fjärde del kommentera? För de skulle vara jätte schysst. För till er som kommenterar, jag svarar ju såklart tillbaks på eran blogg, och då får ni ju 1 mer kommentar än vad ni redan har ;)

Elin skriver:

Hej! Nu har min bloggtävling om en fin grimma avslutats :) Kolla om det blev du!
http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/may/bloggtavling.html#comment

TuaW skriver:

Jag får inte de, jag får pengar av pappa och mamma när jag typ ska nån stans eller så ;)

Annie - ponnyteamets.blogg.se skriver:

Nix, ingenting :) Mamma tycker det räcker med allt jag får med hästarna, och dom betalar ju faktiskt tävlings avgiften, och nödvändig utrustning :^

Lovisa skriver:

Jag får 160 kr i månadspeng + allt vi får t ex. alla fotbollsgrejer och smågrejer och allt annat ;D men tycker nog det är bäst med månadspeng faktiskt!

Lovisa skriver:

Glömde visst att vi har en egen ponny och att vi får massa ridgrejer! :D

Axelina skriver:

Jag får tusen kr i månadspeng. Men med det så innebär det att jag måste betala mina kläder som jag köper själv. (om det inte är något som jag verkligen MÅSTE ha) T.ex som vinterskor betalar mamma. :-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...