Klart!

Nu har jag suttit från klockan 7 till nu (Haha, nästan rim där) Och bara gjort tidsinställda inlägg. 
Så nu är det fixat, 1 tidsinställt inlägg om dagen när jag är borta. Visst är jag duktig?? 
 
 
Hm, får se när jag åker till stallet idag. 
Hade ju egentligen tänkt och ha markarbete i Annie's paddock, men funderar på om jag inte ska gå upp till ridskolan och hoppa i deras paddock. Men jag vill helst inte rida om det är ridläger. 
Eller juste! Det är ju avslutning på ridlägerna idag, åååhh!! Då de ska komma massor av föräldrar och alla på ridlägret gör en uppvisning osv. 
Hepp, då gick inte det. Då får jag väl ta och rida markarbete i Annie's paddock, det blir jätte bra! 
Ha en bra dag! 

Johanna skriver:

Sv: Tack! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...