Hellooooooooo (Y)

Lite saker jag måste göra innan sommarlovet är slut!
 
  • Shoppa med Tua på Frölunda Torg, ett måste! Vi har snackat om det hur länge som helst. 
  • Gå på Liseberg med Camille
  • Gå på Liseberg med Emilia 
  • Ändra design + header på bloggen
  • Hoppa högre än 1 m (bara för skojs skull) 
  • Träffa min gamla barndomsvän Mollie♥ Vi har känt varann sen vi föddes! Och hon kommer till mig på Måndag! Ni fattar inte hur mycket hon betyder för mig. Tua är min allra bästa bästis och kommer alltid och vara, sedan där efter kommer Mollie! 
  • Gå på Liseberg med Tua, igen :)) 
  • Lära mig hur man redigerar foton, ser för jeeeekligt ut! ;) 
Det är väl de JAG vill göra. Men sen vet man ju aldrig xD 
 
 

TuaW skriver:

Jaa!! Vi måste shoppa! Fast när jag fyller år kanske jag får massa pengar men då e ju sommarlovet slut :( Men då kanske vi får göra de på en helg :)) <3 Love uu


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...