Utvärdering av dressyrträning & hoppträning

Dessa två dagar så har ju jag tränat för Charlotte. Igår var det dressyr, och idag var det hoppning. 
Tänkte köra en liten utvärdering från båda dagarna. 
 

Dressyrträning 25/12 2012 

Hon gick såå fint, jag skojar inte. Hon har inte vart så fin på läänge ♥
Mamma filmade rätt så mycket. Inga kort, tyvärr. Men filmerna kommer ev. komma upp här på bloggen någon gång.
Men hon kändes mjuk och fin. Vi övade mycket på det här med att Shelly ska forma sig runt min innerskänkel. 
Gjorde massor av bra övningar för det. Och resultatet var helt fantastiskt. Jag var så nöjd efter träningen. 
Ska fortsätta öva så, så kommer Shelly ha biiigggaa muskler i slutet av sommaren ;) 
Haha xd !
 
Hoppträning 26/12 2012 

Skojar du va fin hon va! Det kändes att jag hade ridit en dressyrträning igår och verkligen fått henne mjuk. 
Hon var lugn och väldigt smidig. Hade perfekt fart. Och allt satt helt perfekt. 
Hon lyssnade på mina hjälper, hoppade av rätt, i alla fall på de lite högre hindrerna. Inte de låga, för då orkar hon inte anstränga sig lika mycket som om det vore högt. Vi hoppade mycket i en kombination, och mycket banor. Vilket var suuper!
Är jättenöjd. Både filmer och kort kommer komma upp här på bloggen. Spännande, spännande ! 
 
Jag hopptränade tillsammans med Felicia på Spotty & Fanny på Buzz. 
På tal om Felicia, om du ser detta. 
Min lillesyrra klicka lite bilder på dig & Spotty med. Om du vill ha dem bilderna kan jag bara redigera dem lite fort. De är ingen bra kvalite. Eftersom det inte blir några bra bilder inne i det mörka ridhuset. 
Men jag själv kan tycka att det är väldigt kul att ha bilder på när jag hoppar.
Fast det kanske bara är jag....
Men om du vill ha dem, säg till! :D

3 bilder från idag:
Svettig häst efter ett hårt hopp-pass! 
Min älskade ponniiiiiii ♥
 
 
 
 

Klara skriver:

ÅÅÅÅÅÅÅ vad fantastisk den sista bilden var!!!!
Söta är ni!!!

Felicia skriver:

Ja jätte gärna!:D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...