Tisdag kväll

Börjar få brist på rubriker....

Om 6 dagar fyller man år. Det känns helt sjukt!
Men det ska bli riktigt roligt!
Håller tummarna på att få en systemkamera. Det är nämligen det jag önskar mig mest av alla!

Över till annat, riktigt chill dag. Känner att jag skrivit så varje dag nu. Men det var verkligen chill! Vi titta på film halva dagen, filmen hette Zozo. Den var hemsk! Men ändå bra!
Sen var det ju julbord, och därefter var det bara att jobba i grupper.
Och sen slutade vi.
Så det var myys!

Jag ska alldeles strax gå ner och käka något. Så vi hörs!


Wilma & Emma skriver:

Hej! Fin blogg! Just nu har vi dagens blogg där man kan vinna en länk inför våra flera 100 läsare/dag, en gästbloggning och även ett hemligt pris. Skulle vara superkul om du var med! :D http://ziro.blogg.se/2012/december/vi-presenterar-julens-blogg.html, Kram ! :)

Nina skriver:

Den har varit bra :-) hur har det varit själv?

Emma skriver:

ÅH benlindorna! IM IN LOVE! <3

Axelina skriver:

Jag har också sett den filmen! Haha, vi ser typ alltid på samma filmer, den här och cockpit ! ;-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...