Tillbaka!

Har hänt mycket på sistone.
Haft två prov denna veckan. Och har vart så sjukt trött.
Så jag har helt enkelt inte orkar blogga på DENNA bloggen!
Som jag vet att jag inte berättat innan (HAHA, kul.....) i alla fall, jag har inte berättat att jag har en till blogg. Men det har jag. Jag driver alltså en till blogg tillsammans med min kompis Emilia.
Där skriver jag mer om mitt liv och mer om skolan och sånt skit, nä men sånt roligt.
Och jag har bestämt detta att ha två bloggar eftersom jag vill ha en hästblogg & en "vanlig" blogg.
Trodde det skulle funka hur lätt som helst i början, men det funkar inte så bra. Det går men, nu blir det nästan så att det är 1 inlägg per dag, om inte ens det.....
Och det konstiga, eller konstiga och konstiga men men.... Det är att jag inte ens har tappat läsare.
Statistiken ligger fortfarande på topp och ni läser fortfarande min blogg. Det är mäktigt!

Har för övrigt vart och julshoppat med Emilia idag. Mer kan ni läsa på våran blogg: http://stylebygirls.blogg.se
Ha de!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...