Stallet

Nu drar jag till stallet tillsammans med kameran.
Ska rida en dressyrlektion för Charlotte. Och imorgon blir det hoppträning, för Charlotte där med.

Och ska berätta varför det bara var 1 inlägg igår här på bloggen.
Och det var för att jag sov över med Emilia. Det var från Fredag till Lördag.
Vi hade det jätte mysigt! Och jag fick jättefint julklappar av henne. Tar kort på dem senare när jag kommer hem från stallet.
Men nu måste jag åka! Vi hörs :)


EMILIA SVEDLIND skriver:

Hej tjejen! Är det bra med dig?
Just nu har jag en frågestund på min blogg. Varje person som frågar får en stor länk på bloggen sen. Om jag får fler än 10 olika personer som frågar mig saker så svarar jag i en videoblogg. Ha en fortsatt bra dag och kika gärna in och ställ en fråga :) Kram på dig!
http://hhorsejump.blogg.se/2012/december/fragestund-med-emilia.html


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...