Sjuk...

Gissa vem som är sjuk? Jo jag!
Såhär lagom in till jul och min födelsedag.
Ah, blir så sur!
Är jätteförkyld, ont i hela kroppen och så har jag ont i halsen. Kan det bli sämre?
Jo, i och för sig kan de det...

Nä, hade inte tänkt att detta skulle vara ett ointressant inlägg där jag berättar om hur dåligt jag mår.
Utan nu går vi in på annat;
Har precis vart på Frölunda Torg med mamma.
Och kom precis hem. Har haft en väldigt slapp dag då jag bara små städat lite på mitt rum, så att det är "julfint".
Har även slagit in julklappar. La ner 1-2 timmar på det. Det blev så fint så ;)

Efter det åkte jag till stallet. Red ej idag eftersom jag mår så dåligt. Kommer heller inte rida imorgon, eftersom jag säkert inte mår bättre då.

Men vi hörs! Jo, juste det var de jag skulle säga. Kommer inte vara topp uppdatering nu i jul. Alltså på julafton, för att jag kommer ha så fullt upp då. Ska först fira min födelsedag på morgonen. Sedan åka till stallet och rida. Och därefter får vi besök (gäster).
Och sen är det ju hela kvällen där då man äter julbord och öppnar paket.
Ska väl försöka klämma in något inlägg. Men bara så ni är förberedda på det!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...