She's just a girl and she's on fire....

....hotter then a fantasy, lonely like a highway.
She's living in a world and its on fire.

Vet ni att jag kan hela den låten utantill? Kan sjunga varenda liten mening. Kanske för att jag nördat den. Ändå börjar den bli lite uttjatande men shiit vilken grym låt! 

Idag har det mest vart en chill dag. Hela denna veckan komma vara chill. Eftersom det bara 

är tre dagar kvar av skolan. Slutar på Onsdag kväll, nu blev ni allt avundsjuka va? Så har hela Torsdagen helt fri! Blev inget dagens ridpass idag, eftersom, det är en lång historia. 

Men elen fungerade ej. Så det var helt kålsvart i stallet. Och hela manegen var helt bäcksvart. Så då gick det ju inte att rida i den. Utan jag fick gå runt med Shelly i en svart manege. Man såg absolut ingenting, tänk er att vara i ett svart rum. Ingen lampa som lyser eller någonting. Och det är mörkt ute. Då är det mörkt! Shelly skötte sig perfekt inne i den svarta manegen. Jag är inte ens förvånad. Som om hon skulle bli rädd för någon skugga, eller flyga flera metrar upp i luften, eller slänga sig åt sidan och bara larva sig. 

Psccht! Bullshit, sällan att det skulle hända! Ni som känner Shelly förstår nog vad jag menar. Hon är världens lugnaste och snällaste häst! Och det säger alla! 

Haha, nu ska jag inte sitta och babbla på om en massa när jag egentligen inte har någonting att säga! 

Vi hörs! 

This girl is on fire! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...