Resultat Tävling Dag 2

Det gick inte alls bra i 60 m....
Den tiden som jag sprang på idag, var helt ärligt den sämsta tiden jag har sprungit på läänge!
Starten var alldeles för vinglig, har inte övat så mycket med att starta med startblock. Så att, det är en grej jag måste öva på.
För så fort de skjuter då pang ska det hända! Det ska vara som en kanonkula, fast snabbare!
Så det gick inte lika bra idag, tyvär.    
 Men nu tar vi nya tag till nästa tävling. Ska förresten börja gå ut och springa "varje dag" nu framöver. Kanske inte varje dag, men 4-5 gånger i veckan :)
 Vill verkligen ha TOPP kondition! Och då menar jag verkligen TOPP!
Nu ska jag till stallet, ha de! //Tilda


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...