Resultat av dagen

Hej alla fina läsare, 
 

börjar med att säga förlåt för den usla bloggningen. 
Men har faktiskt haft fullt upp..... 
Först till stallet klockan 10 på morgonen, sedan friidrottsTÄVLING klockan halv två. 
Tävlade idag i 1km. Och det gick super! Kom 11 av 57 st. Och var två utanför placering. 
Men jag satsade inte att springa på en placering. Utan mitt mål var att slå min förra tid, som jag hade förra gången jag tävlade i 1km. 
Förra gången kom jag 7:à och placerade mig och hade tiden 3.37 (3 minuter 37 sekunder) 
Men denna gången så sprang jag 5 sekunder snabbare. Och sprang på 3.32! 
Är supernöjd, verkligen. Även fast jag inte placerade mig, så är jag nöjd över att jag slog min gamla tid! 
Hade riktigt svår konkerans denna gången. eftersom det var en stor tävling. 
Tävlade mot 7st som kom direkt från Danmark. Och det var alltså  tjejer och killar som åkte ända från Karlstad, Skåne m.m Långt ifrån här i Göteborg. 
Så ni fattar kanske att det var en stor tävling, när de kom några från Danmark. Och man kan ju tänka sig att de som kommer från Danmark måste vara riktigt duktiga. 
För jag menar, de skickar väl inte hit ungar från Danmark som inte är jättesnabba osv. 
Utan de allra duktigaste som vinner varenda tävling i Danmark åker ju hit till Sverige. För det låter ju mer logiskt än det andra. 
Och så var det! Gud vad duktiga danskarna var.
På tal om danska. Det är ett riktigt roligt språk tycker jag, enligt mig. 
Jag gick och små skrattade tillsammans med några kompisar, när man hörde en dansk prata ^_^ 
 
Men över till annat. Nu ska jag äta middag, taccos blir det idag. 
Efter middagen så blir det Lördagsmys. 
Ska för övrigt gå och lägga mig tidigt, eftersom jag ska upp tidigt imorgon och debutera i 60m. Alltså tävla i 60 m, för er som är lite osäkra på vad jag menade med just "debutera" :))


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...