Planerad dag

 
God middag!
Sitter just nu och äter lunch. Julbord är så himla gott.
 
Idag ska jag dressyr träna för Charlotte klockan två. Vilket kommer bli superkul! 
Kameran åker med. Även Lovisa hänger med. Frågade henne alldeles nyss om hon kunde tänka sig att åka med till stallet o klicka några bilder på mig när jag tränar för Charlotte. 
Hon var tveksam, hon är nämligen inte häst intresserad längre. Så det är väl därför hon är lite osäker. 
Men en sak jag vet att hon inte kan motstå, det är att få ta lite bilder med min nya kamera! 
 
Ska även fixa ett tidsintällt inlägg, bilder på alla mina julklappar. Som jag fick igår. 
Både från Födelsedag och Julklapp. Det kommer bli en för sig. Alltså ett inlägg med mina födelsedagspresenter, och ett inlägg med mina julklappar. 
 
Jag tror det blir jättebra. Hoppas även att det ska gå bra på Charlotte träningen! 
Men jag ska ta o äta vidare, vi hörs! 
Julafton, bästa dagen på hela året! Men Juldagen är inte heller så dum den! ;) 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...