Min helg......

Hejsan alla goingar, 
 

blir en rätt så fullspcäkad helg. Friidrottstävling dessutom.
Imorgon ska jag ut till stallet på morgonen, direkt efter ska jag åka iväg till Friidrottenshus och tävla i Friidrott.
Ska tävla i 1000m (1km) på Lördagen.
Och på Söndagen blir det 60 m.
Har nara valt de tvåg renarna eftersom jag inte vill ha en så stressig helg. Utan en helg som jag kan koppla av, är så sjukt trött nu in i det sista. 
Om exakt 2 veckor är det jullov. Och jag känner hur julstämmningen bara smyger sig fram. Jullov och julafton nu, tack! 
Orkar inte vänta mer...!
Men det är de som händer denna helgen. 
Två stycken prov + några läxor är klara för denna veckan, äntligen är det Fredag. Och man kan pusta ut. 
 
Nu ska jag sova, godnatt! ♥

axelina skriver:

Svar: Jag kommer inte riktigt ihåg, för att nu när jag tänker efter så springer vi 80 m i skolan. och senast jag sprang 60 m var i 5an. Och det ända minnet jag har från det var att ingen ville springa mot mig för att dem inte ville förlora. hahahah xdxd


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...