Lite snack

Ääääntligen har jag lite tid över till bloggningen. 
Två prov avklarade, matte & spanska. 
 
Nu blir det till att slappa. Sitter i soffan med en gosse filt, lyssna på nrj i högsta volym i mina coola hörlurar och bloggar medans jag dricker varm choklad......det är livet ♥
Vill gärna att veckan ska ta slut. Är sjukt trött, vill gärna att det ska bli jullov nu. Har precis skrivit klart min novell till svenskan som ska lämnas in på Fredag. 
Om ni vill så kanske jag kan skriva den här på bloggen, min novell alltså. Vi får väl se om jag kanske skriver den lite senare. 
Utvecklingssamtalet idag gick super, ligger riktigt bra i svenskan. Där jag kommer få ett bra betyg! Är supernöjd. 
Men nu ska jag forsätta leva livet, ha de! /Tilda 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...