Lite snack från mig

Hejsan, 

om en timma har jag planerat att åka till stallet. Ska mocka och fylla höpåsar och allt sånt. 
Sen ska jag rida tillsammans med Clara & Felicia. Det kommer bli skojj!
Funderar på om det ska bli ett dressyrpass eller ett markarbetespass, vi får väl se. 
 
Ska alldeles strax slå mig ner o slå in julklappar. Känns grymt skönt att jag är klar med mina julklappar. Fast är dock lite besviken på mig själv då ingen av mina julklappar är handgjorda. När jag var lite mindre köpte jag aldrig något, utan gjorde bara egna. Men iår blev de visst annorlunda. Vilket var lite tråkigt, och det går ju även åt mycket pengar när man ska köpa oxå. 
Tror för övrigt vi ska åka och köpa gran ikväll, får väl bli en kungsgran som vanligt. 
Jag fyller även år om 8 dagar, vilket känns grymt coolt ;) 13 år, woop woop! ♥
 
Jag har inte så mycket mer att snacka om. Så vi hörs helt enkelt lite senare. Kommer ev. komma ut en dagens ridoutfit. 
Idag, ska vi matcha! Tror jag kommer satsa på vinrött :) 
 
(Min söta katt!)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...