Lite planer under dagen

För att inte verka negativ och klaga på att jag är förkyld så ska jag omvandla det hela till något positivt.
•Genom att berätta lite vad jag ska göra idag.
•Berätta om något allmänt roligt

Då har vi kommit till den första punkten, välkomna!
Idag ska jag först till stallet, mocka & fylla höpåsar. Ingen ridning idag. Eftersom jag..... Jag ska inte säga det. För då förstör jag hela inlägget med tråkighet. Ni vet redan att jag är förkyld.
(Oooopps, jag sa det ändå :O)
Vid halv tre drar jag och lillesyrran in till stan och träffar vår moster där. Vi ska gå runt och julhandla, supermysigt! Det kommer nog inte handlas så mycket eftersom jag redan är klar med mina julklappar. Men huvudsaken är ju att man går runt och har mysigt, och verkligen får in väärsta julkänslan. Man måste inte alltid köpa, köpa, köpa.
Vi går väl där på stan i några timmar. Sen ska vi väl hem till henne. Eller vi SKA hem till henne. Inte kanske utan vi ska. Och då ska vi baka julgodisar, fatta vilken mysig dag jag kommer ha. Ska försöka uppdatera så mycket som jag hinner under dagen.

Punkt 2: Berätta om något allmänt roligt.
Bara för det så kommer jag inte på något roligt.... Jo, jag kan ju smått berätta lite om mina betyg. Jag är faktiskt jättenöjd, jag fick inga F (underkänt). Känner MÅNGA som fick det. Så därför är jag super nöjd. Har totalt 7 C och ett B, WOOP WOOP.
Sen ligger resten på D, och några enstaka på E. Så jag är nöjd, jag menar det är ju bara 7:an!
Plus att det nya betygssystemet SUGER! Kom precis på att jag kan skriva ett deepshit inlägg om det nya systemet. Ja! Det ska jag göra!
Fast inte nu.
Bara för att jag inte har haft bild denna terminen så får jag E i det. Vi har nämligen så att ena terminen så är det hemkunskap och andra bild. Och vi har haft hemkunskap nu. Och jag menar, då kan de väl inte sätta ett betyg på bild, för jag har ju inte haft det än!?
Nä, jag MÅSTE skriva ett deepshit inlägg om det, känner jag.

Men vi hörs lite seenare!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...