31/12 2012

Idag ska jag njuta av sista dagen av 2012.
Jag har planerat hela dagen.
Jag ska alldeles strax åka till stallet och hoppträna för Charlotte. Lovisa hänger inte med och tar kort, eftersom det ändå inte blir några bra kort inne i ridhuset.
Längtar till utomhus säsongen!

Efter stallet ska vi hem och fixa oss lite ;)
Och sedan upp till stallet igen för att fira nyår tillsammans med familjen Kullmyr & familjen vad-de-nu-heter-i-efternamn, har glömt av det. Men i alla fall så är det Boel med barnen.
Så vi kommer bli 12 st i Kullmyrs hus. Det kommer bli roligt!
Kommer dock inte blogga så mycket idag, eftersom det är en stor dag ;D


Annie Berggren skriver:

Cedergren :)

axelina skriver:

svar: hahahah, jag vågar inte ens gå ut där, men jag har döpt honom till Jörgen iallafall, ett passande namn till en ödla. ;-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...