31. Mitt mål med ridning

Svårt att säga. 
Det är alltid lätt att sätta upp mål för sin häst. Men inte lika lätt för sig själv. 
Men det kanske bara är jag, eller?
 
Mina mål med ridningen är i alla fall att fortsätta utvecklas. Vill åtminstone komma upp och hoppa en LA, det skulle vara frääänt. Kanske inte med Shelly, utan någon annan häst. 
Vi får väl se.
 
Men mina mål är att bara utvecklas mer och mer i ridningen, har inget bestämt mål med mig själv. 
Har egentligen aldrig tänkt på det, utan jag sätter bara upp mål för Shelly.
Fast i och för sig, de målen som jag satt upp för ShellyBelly. Gäller ju för mig med, att jag måste träna på det osv. :)
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...