11. 11 saker du inte visste om mig

  1. Jag hatar att ha stökigt rum, bäddar sängen varje dag, frivilligt! 
  2. Jag har fortfarande kvar mitt gosedjur som jag fick när jag var nyfödd. 
  3. Jag har vart gluten allergisk (tål inte något som innehåller vetemjöl) i hela mitt liv. Men vi kom inte på det förrän jag var 7. Inte bra! 
  4. Det är sällan jag har toffs, eftersom jag tycker att jag har så utstående öron.......
  5. Ibland önskar jag att det kom en ande eller något, så att jag fick 10 önskingar. Sitter och tänker på det ibland, vad jag skulle önska för något. 
  6. Jag var jätteblyg när jag var mindre. Allt från när jag föddes till 5:an. När jag började högstadiet i 6:an, blev det annat. Där började jag prata hur mycket som helst. Skrattar hela dagen lång osv.
  7. Jag började sminka mig, redan när jag gick i 5:an.....
  8. Det första jag tittar på, på en tjej/kille är ögonbrynen. Vet inte varför, bara en vana.
  9. Jag tål inte att se mitt egna blod, när man tar spruta, för då svimmar jag. Har gjort det flera gånger. 
  10. Min högsta dröm är att inte vara gluten allergisk längre, vet ni hur sjukt jobbigt det är att se alla kompisar gå runt och äta på kakor. Det kan vara 4 st som står och äter varsin bulle och så står jag där och tittar på. Livet är hårt....! Men jag har vant mig, är van att alltid vara den som står och tittar på när andra äter upp sina himla kakor och bullar. Så känn inga skuldkänslor om du träffar mig, och du tar en bulle och jag inte kan äta den. Blir bara irriterad på dem som struntar i att äta bullen bara för att inte jag kan äta den! För det har hänt alldeles för många gånger så att jag märker inte ens av att det inte är jag som får några kakor eller bullar...... Så snälla om det händer, ät upp bullen förfan, haha. Men det gör mig absolut ingenting att ni står och äter allt som jag inte kan äta, för jag är van. Har levt såhär sen jag var 7, då vi kom på att jag var gluten.
  11.  Jag är livrädd för sprutor. Eftersom några sjuksköterskor tog fel på mig en gång, jag minns det än idag, hemskt! Jag skulle ta en spruta i armväcket. Kom ihåg att jag precis efter sprutan skulle opereras. Så det var en "sömn-spruta". Och så tog de fel.....AH! Fatta vilken paniiiiiik! 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...