Till Tua!

Detta rör bara mig & Tua, men orkade inte skriva ett sms till henne, för då var jag tvungen och skicka med en bild. För det är ju så bra att man kan lägga till bilder här ;) 
 
Men detta är bara till Tua!

Jo Tua, detta är bara OM du vill! Bara en liten rolig sak. 
För jag var på Frölunda Torg idag och hittade ett jätte gulligt bästishalsband. Vi har ju redan ett, men detta var jätte gulligt. Tycker jag  ;)
Så OM du vill så kan vi byta till det jag köpte, men vi kan ha kvar våra gamla om det är så :D Men än en gång, detta är bara OM du vill. 
Det ser i alla fall ut såhär:
 
Svara på detta så fort som möjligt. Man kanske inte bara kan byta bästishalsband sådär ;) Men det är bara för SKOJ skull :D 

TuaW skriver:

Jaa! De va ju jätte gulligt!! <33

Marina skriver:

Vill du få chansen att bli länkad för över 100 läsare ?

http://meagaiin.bloggplatsen.se/2012/08/10/8420107-dagens-blogg-hos-meagaiin/


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...