Jag är dålig på att fixa en header....

Jag suger verkligen på att fixa en header! 
Jag komm ungefär såhär långt:
Och sen? Jaha, då måste jag hitta en bild. Men INGEN passar, ALLA är för stora.... Och jag provar och beskära och allting med ingenting funkar. Men så hittade jag en bild som funkade, men då blev det jätte fult. Plus att jag inte vill ha den bilden, utan jag vill ha någon annan!
Men då blev det såhär fult i alla fall.....
Jag blir seriöst galen!! 
 
Jag får nog lägga ifrån mig det där med och göra headers.... Inte min grej....
 
Ganska onödigt inlägg, men jag blir så arg så jag måste bara skriva det någonstans. Jag vaknade halv åtta och har suttit och försökt göra olika headers. Och så blir jag jätte nöjd som den överste bilden, och så kommer det där med bilden.... Och då blir allt HELT fel! 
Usch!
 

Hanna skriver:

Den lilla, nattas syster. ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...