Hejsan

Idag är det hoppning som står på schemat! 
Hade tänkt och hoppa lite höjd idag. Hoppa lite hinder på 100 cm. Eftersom jag ska hoppa L:C & L:B på Lördag.
Och L:C för D-ponny är ju 90 cm & L:B för D-ponny är ju 100 cm. 
På Lördag ska jag nog bara satsa på en felfri runda, skiter i placeringen. Eller jag har ju haft flera stucken felfria rundor i L:C men ingen i L:B. Fast jag har ju bara tävlat L:B en gång så det kanske inte är så konstigt ;) 
Men jag vill så gärna få en felfri runda i L:B! För det är mina mål för i år. Eller jag har många mål men ett av målen är och bli felfri i L:B. Och efter jag har blivit det någon gång, altså felfri så kan jag börja på mitt andra mål. Att bli placerad i L:B också. 
(Gamla bilder) 
Bilderna är redigerade av duktiga Annie, även fotade av Annie :) 
Föresten gå in och titta in på deras blogg så blir hon säkert jätte glad! http://ponnyteamets.blogg.se
 
 

Elin - en bra blogg för dig!❤ skriver:

Man tackar för kommentaren :)<3 och gillar din design osså!:)<3 ha så kul när du hoppar idag!:D<3

Emelie skriver:

Fin blogg och ponny! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...