Hejsan!

Har sms:at med mina två kompisar Emilia & Camille idag, typ hela dagen. Och vi har bestämt lite inför imon. 
(Skriver ner vad vi ska göra imon, så ni får reda på när jag inte kan blogga ;) )
 
10.54 Jag & Emilia tar bussen till Kungsportsplatsen, möter där Camille. 
Sedan ska vi tre ta en fika, och titta runt i lite affärer. 
Efter att vi har vart där en stund så tar vi bussen till Liseberg. Och går på Liseberg. 
 

Och sen är jag väl på Liseberg en lång stund och sedan åker jag hem, så kommer nog inte vara jättebra uppdatering. Det är synd att jag inte kan lägga ut bilder på bloggen från mobilen. Utan kan bara skriva....
 
Men nu ska jag iväg och träna lite friidrott (alltså med min pappa) Ska springa lite 100 m och så några gånger :) 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...